Wikia

Dit artikel gaat over het personage in Skyrim. Voor het personage in Morrowind, zie Aerin (Morrowind).

Aerin
Aerin (Skyrim).png
Aerin in Skyrim
Basisinformatie
Naam Aerin
Ras Keizerlijke
Geslacht Mannelijk
Locatie {{{locatie}}}
Geboren
Gestorven
Fysiek
Lengte
Haarkleur
Kleur ogen
Huidskleur
Level {{{level}}}
Factie
Klasse Krijger
Rank Burger
Gilde
Essentiëel Nee
RefID 00019DF8
Basis-ID 00013346

Aerin is een Keizerlijke die woont in Aerin's Huis in Riften, en ook vaak gevonden kan worden met Mjoll de Leeuwin in de Bij en Weerhaak.

AchtergrondEdit

Aerin heeft het leven van Mjoll de Leeuwin gered. Hij vind haar voor de Dwemer Ruïne Mzinchaleft. Mjoll zegt dat een Dwemer Centurion haar versloeg in een gevecht, maar dat ze weg wist te komen voordat ze bewusteloos raakte. Toen ze wakker werd was Aerin er. Hij bracht haar naar zijn huis en verzorgde haar tot ze weer gezond was.

Volgens Mjoll vertelde Aerin over de problemen in Riften, en Mjoll besloot om te blijven en de stad te verlossen van het kwaad. Sindsdien verblijft ze nog steeds in het huis van Aerin, die haar ook volgt.

InteractiesEdit

Aerin zal altijd Mjoll volgen als ze niet een volger is van de Draakgeborene. Aerin zal Mjoll vergezellen naar haar nieuwe huis als ze met de Draakgeborene trouwt en geen volger is.

Als Mjoll zich bij de Blades voegt, zal Aerin te vinden zijn in Hemel Haven Tempel. Als Mjoll en de andere leden van de blades zich bij de Draakgeborene voegen om een draak te verslaan, zal Aerin zich ook bij deze groep voegen. Vaak overleeft hij dit niet.

Als men geïrriteerd raakt door de constante aanwezigheid van Aerin ( Na het trouwen met Mjoll de Leeuwin), kan hij gedood worden. Mjoll zal de Draakgeborene aanvallen als ze ziet dat deze Aerin aanvalt, maar verlaten van het huis en dan een tijdje wachten of de premie betalen (als deze er is) kan Mjoll kalmeren.

Around Wikia's network

Random Wiki