Wikia

Auriel's Boog
Auriel's Bow Daggerfall.png
Auriel's Boog in Daggerfall
Basisinformatie
Spel The Elder Scrolls II: Daggerfall
Mod
Gewicht 1.5kg
Waarde
Verdienste
Spelinformatie
Snelheid
Bereik
Magie lading
Effecten Bliksem Schade
Hand van Slaap
Magicka Zuigen
Gezondheid
Schade 6-20
Hakschade
Snijdschade
Stootschade
Kenmerk
Meta-gegevens
Klasse
Niveau
Smeedcategorie
Smeedmateriaal
Beschrijving Online
Type
ID

Auriel's Boog is ook verkrijgbaar in The Elder Scrolls II: Daggerfall. Het wapen kan verkregen worden tijdens een opdracht van de Ridder Orde, of als optionele beloning voor het uitvoeren van Nocturnals opdracht.

Artefact van machtEdit

Na het toetreden van eeniedere Ridder Orde en het hebben van een hoge reputatie kan deze queeste verkregen worden. Aanvaard het aanbod om een "aloud artefact van macht" te krijgen van een lid van de orde. Ga naar de kerker die door hem aangewezen werd en spreek met de heks. Zij zal de Agent van Daggerfall vragen om haar achterkleindochter te kidnappen en, bij de terugkeer, zal zij de Agent vervolgens naar een kerker leiden die ofwel de Boog, Auriel's Schild of de Maliënkolder van de Heer bevat.

Nocturnal's QuestEdit

Bij het doorlopen van Nocturnal's quest en het conronteren van de Strijdmagiër is er ook een alternatief tot het accepteren van het offer van de magiër en Auriel's Boog uit een door hem gegeven locatie te halen. Indien de boog al gehaald is, kan deze niet opnieuw gekregen worden, en in de plaats daarvan zal hij de Tovenaar's Ring aanbieden.

Around Wikia's network

Random Wiki