Wikia

The Elder Scrolls NL

Daedrische uitrusting/Skyrim

< Daedrische uitrusting

498pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Daedrische uitrusting
Daedric Armor (Skyrim).jpg
Daedrische uitrusting in Skyrim
Basisinformatie
Naam Daedrische uitrusting
Spel The Elder Scrolls V: Skyrim
Mod [[]]
Statistieken
Totale bescherming {{{bescherming}}}
Totale gewicht {{{gewicht}}}
Totale waarde {{{waarde}}}
Spelinformatie
Type
Klasse Zware uitrusting
Smeedmateriaal
Smeedcategorie
Niveau

UiterlijkEdit

Het ziet er ongeveer hetzelfde uit als zijn voorgangers, maar heeft wel een aantal verschillen; het primaire ontwerp van Daedrische uitrusting in Skyrim heeft een extreem donker en onheilspellend ontwerp dat lijkt alsof het meer gotische en mythologische inspiratie heeft dan zijn voorgangers.

De uitrusting zelf heeft een uniek model met een zwart metaalachtig kleurenschema (doordat het van ebbehout is gemaakt), en is versierd met kleine zilveren kettingen, complexe versieringen op de schoenen, torso en handschoenen, twee schouder beschermers onder de versterkte stekels die op de schouders zitten, en een aantal grote bevestigingsmiddelen om alle stukken uitrusting aan elkaar te maken.

Deze uitrusting heeft ook een aantal stekels die uit verschillende delen van het lichaam komen, en zes grote hoorn-achtige stekels bovenop de helm naast de grote oogholtes die voorop zitten; de speler krijgt hierdoor een ongelovelijk kwaadwillig en monsterachtig uiterlijk.

De handschoenen en het torso geven allebei een diep rode gloed wanneer de uitrusting in het donker wordt gedragen. Dit heeft alleen geen invloed op de sluipvaardigheid van de speler.

LocatiesEdit

Niet-betoverde stukken Daedrische uitrusting kunnen worden gevonden in Skyrim vanaf niveau 48, en betoverde stukken uitrusting vanaf niveau 49.

  • Te vinden als willekeurige buit in "baas" kisten vanaf niveau 49.
  • Niet-betoverde stukken uitrusting te vinden als willekeurige buit van gerespecteerde of Legendarische draken.
  • Betoverde en niet-betoverde stukken uitrusting, naast Daedrische wapens, kunnen worden gekocht bij de Dremora handelaar.

SmedenEdit

Het maken van Daedrische uitrusting vereist een smeedniveau van 90 en de Daedrisch smeden vaardigheid. Uitrusting kan worden gesmeed bij een Smederij met de volgende materialen:

Ebbenhouten staven kunnen worden gewonnen uit ebbenhout erts of worden gekocht van een smid. Daedrische harten kunnen worden gekocht van alchemisten , Enthir in de College van Winterhold, of gevonden in een dode Dremora. Uitrusting kan worden verbeterd met ebbenhout staven bij een werkplaats. Met de Daedrisch smeden vaardigheid verdubbel je het effect bij het verbeteren van Daedrische uitrusting.

De Atronach smederijEdit

Bezweerders die de Ritueel spreuk hebben voltooid in niveau 90 kunnen Daedrische uitrusting ook bij de Atronach Smederij maken. Hier zijn de volgende materialen voor nodig:

Attributen per onderdeelEdit

TriviaEdit

Around Wikia's network

Random Wiki