Wikia

Eastmarch

De kaart van de provincie Skyrim. Eastmarch is het opgelichte deel.

SkyrimEdit

Eastmarch is een van de negen Vestingen van Skyrim. Het ligt langs de oostelijke grens. Het is een van de oudste vestingen in Skyrim. De hoofdstad van Eastmarch is Windhelm, vlakbij de noordelijke grens. Ulfric Stormcloak is de Jarl van Windhelm en Eastmarch. Het symbool is het hoofd van een beer.

De Draakgeborene kan de titel 'Thane van Eastmarch' verdienen door het voltooien van een serie quests en het kopen van het huis Hjerim in Windhelm.

Eastmarch bedekt veel van Skyrim's oostelijke grens met Morrowind. De omliggende vestingen zijn in het noorden Winterhold, het Bleke (the Pale) en Whiterun in het westen en de Rift in het zuiden. Het centrale zuidelijke deel van Eastmarch is een vulkanisch actief gebied met grasvlakten die stomend gas lekken uit de barsten in de grond, kleurrijke met mineralen gevulde wateren en geisers. Het verre westen komt erg overeen met de rest van centraal Skyrim. Het noorden bestaat uit een bergachtige toendra, waar ook Windhelm ligt. Het oosten bestaat uit het Velothi Gebergte, wat doorgaat tot in de Rift.

LocatiesEdit

HoofdstadEdit

Nederzettingen Edit

Boerderijen Edit

Houtzagerijen Edit

Mijnen Edit

Kampen Edit

Hutten Edit

Forten Edit

Torens Edit

Noordelijke ruïnes / Tombes Edit

Dwergen ruïnes Edit

Daedrische altaren Edit

Grotten Edit

Drakenholen Edit

Wachters Stenen Edit

Bosjes Edit

OnlineEdit

Around Wikia's network

Random Wiki