Wikia

Embry
Embry
Embry in Skyrim
Basisinformatie
Naam Embry
Ras Noorderling
Geslacht Mannelijk
Locatie {{{locatie}}}
Geboren
Gestorven
Fysiek
Lengte
Haarkleur
Kleur ogen
Huidskleur
Level {{{level}}}
Factie
Klasse Houthakker
Rank
Gilde
Essentiëel Nee
RefID 0003550C
Basis-ID 0003550B

Embry is een Noordse dronkaard die gevonden kan worden in de Slapende Reus Herberg en in de straten van Riverwood.

Persoonlijkheid en karaktertrekken Edit

Embry is meestal dronken. Hij heeft lang donkerblond haar, een dikke baard met een gezicht wat onder het vuil zit. Hij is vriendelijk wanneer hij het moet zijn en is ook een lafaard, omdat hij zal vluchten als er een ruzie ontstaat.

Achtergrond Edit

Omdat hij de lokale dronkaard is probeert hij zo veel mogelijk dronken te zijn. Hij zoekt ook vaak een maat om mee te drinken, omdat hij soms niet genoeg geld heeft voor alle drank.

Interacties Edit

Queeste die alle Dronkaards Hebben Edit

De Draakgeborene kan Embry elk type alcoholische drank geven om met hem bevriend te raken.

Trivia Edit

  • Hij bezit een van de sleutels van de Slapende Reus Herberg. Als de Draakgeborene iemand aanvalt in de herberg zal Embry naar de 'kelder kamer' lopen, ook al weten alleen Delphine en de Draakgeborene hiervan.
  • Embry kan Huurlingen achter de Draakgeborene aansturen als iets in zijn bezit van hem gestolen wordt.
  • Als de Draakgeborene vriendelijk tegen hem is en drank voor hem koopt zal de Draakgeborene een Erfenisbrief krijgen als hij dood gaat.

VerschijningenEdit

Around Wikia's network

Random Wiki