Wikia

The Elder Scrolls NL

Fort Dunstad

499pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Fort Dunstad
Fort dunstad.png
Fort Dunstad in Skyrim
Fort Dunstad.png
Kaartlocatie van Fort Dunstad
Basisinformatie
Naam Fort Dunstad
Spel The Elder Scrolls V: Skyrim
Provincie Skyrim
Regio Het Bleke
Type Fort
Hoofdstad [[]]
Heerser
Gildes
Metagegevens
Locatie-ID

Fort Dunstad is een fort ten zuiden van Dawnstar. Het heeft een kleine arena voor Skeever gevechten, wat beheert word door Bandieten. Het interieur heeft veel Kaaswielen en opgesloten skeevers. De kleine arena kan in de hoofdkamer van het fort gevonden worden, met twee kooien er boven die bestuurd worden door een hendel. De Bandieten leider is boven op de gevangenis, terwijl het Fort Commandant's Kwartier bewoond word door een bandiet die magie gebruikt. Boven kan het hoofd van een IJsbeer worden gevonden met een stuk geitenkaas in zijn mond. De herberg genaamd De Struikelende Sabeltandtijger kan gevonden worden binnen de muren van het fort. Het werd beheert door Baral Sendu, voordat hij werd gedood.

PersonagesEdit

QuestsEdit

De Slag om Fort DunstadEdit

In de questlijn van het Keizerlijk Legioen verteld Legaat Rikke de Draakgeborene om het legioen te helpen het fort over te nemen.

Als de Draakgeborene bij de Stormcloaks hoort, zal het fort zijn overgenomen door Draugr en Necromancers. Wanneer de speler een lager level heeft kunnen er skeevers en bandieten gevonden worden.

Alchemistische ingrediëntenEdit

Noemenswaardige itemsEdit

FaciliteitenEdit

VerschijningenEdit

Around Wikia's network

Random Wiki