Wikia

The Elder Scrolls NL

Mannimarco/Daggerfall

< Mannimarco

498pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Mannimarco
Mannimarco (Daggerfall).png
Mannimarco in The Elder Scrolls II: Daggerfall
Basisinformatie
Naam Mannimarco
Ras
Geslacht Mannelijk
Locatie {{{locatie}}}
Geboren
Gestorven
Fysiek
Lengte
Haarkleur
Kleur ogen
Huidskleur
Level {{{level}}}
Factie Orde van de Zwarte Worm
Klasse Necromancer
Rank Leider van de Necromancers in Gesel Grafheuvel
Koning der Wormen
Gilde
Essentiëel
RefID
Basis-ID

Mannimarco is een personage dat voor het eerst te zien was in The Elder Scrolls II: Daggerfall, hoewel hij later ook terug verscheen in The Elder Scrolls IV: Oblivion en uiteindelijk ook The Elder Scrolls Online.

KennisEdit

Dankzij zijn hoge leeftijd en de duistere magie heeft Mannimarco kennis over dingen waar weinige stervelingen iets van af weten, bijvoorbeeld dat Prins Karolis, de overgrootvader van Camaron, rondspookt als Lich in de diepten van Paleis Sentinel.

Ook kent hij de ware identiteit van de Onderkoning, met wie hij in een eeuwenlange strijd voor macht verwikkeld is.

Mannimarco heeft weinig liefde over voor het Septim Keizerrijk of de Magiërs Gilde.

QueestenEdit

InteractieEdit

Morgiah's BerichtEdit

Na het bereiken van niveau 3 zal Morgiah een bericht sturen waarin ze vraagt om naar haar te komen. Wanneer men met haar spreekt, vraagt ze een bericht te sturen naar Mannimarco, de Koning van Wormen, in Gesel Grafheuvel. Mannimarco zal een bericht geven in ruil voor dit, en vragen het naar Morgiah te brengen.

Drager van de totemEdit

Wanneer men de Totem van Tiber Septim aan Mannimarco geeft, zal hij bekendheid geven in ruil. Deze bekendheid geeft een heleboel reputatie bij vele facties in het spel.

Around Wikia's network

Random Wiki