Wikia

Oorlogsmeid
1000px-Warmaiden's
Warmaiden's MapLocation
Basisinformatie
Naam Oorlogsmeid
Spel The Elder Scrolls V: Skyrim
Provincie [[{{{provincie}}}]]
Regio {{{regio}}}
Type Smidse
Hoofdstad [[{{{hoofdstad}}}]]
Heerser {{{heerser}}}
Gildes {{{gildes}}}
Metagegevens
Locatie-ID {{{locatie-id}}}

Oorlogsmeid (Engels: Warmaiden's) is een wapen- en uitrustingssmederij en winkel in het velden district van Whiterun. Het kan gevonden worden vlakbij de poort en tegenover de Dronken Jager.

AchtergrondEdit

De winkel wordt beheerd door Adrianne Avenicci. Het heet 'Oorlogsmeid' omdat dat de bijnaam was die ze vroeger van haar vader kreeg omdat ze geobsedeerd was door zwaarden.

Adrianne's echtgenoot, Ulfberth Oorlogs-Beer, helpt met de winkel en beheert de verkoop terwijl Adrianne zich concentreert op smeden buiten het pand.

InterieurEdit

De lay-out van de winkel is vrij simpel. De omvangrijke handelkamer is op de begane grond en bestaat uit een toonbank en een paar wapenrekken. Een grote open haard is tegen de westelijke muur gebouwd met verschillende wandtapijten er boven gehangen. Een kleine keuken bevind zich aan de achterkant van de kamer met een kookpot er in opgehangen.

Boven is een klein balkon wat tot de slaapkamer leidt. Binnen is een kist, een dressoir en twee nachtkastjes die wat generieke rommel. Een kopie van Doden - Voor je Gedood Wordt (Engels: Killing - Before You're Killed) ligt op één van de tafeltjes en een geldkist en Bedrijfsgrootboek op de dressoir.

ExterieurEdit

Noemenswaardige itemsEdit

TriviaEdit

VerschijningenEdit

GalerijEdit

  • Interieur van Oorlogsmeid

Around Wikia's network

Random Wiki