Wikia

The Elder Scrolls NL

The Elder Scrolls Travels: Stormhold

497pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
The Elder Scrolls Travels: Stormhold
275px
Stormhold Logo
Basisinformatie
Naam The Elder Scrolls Travels: Stormhold
Spelmode
Platform Java GSM
Genre
Rating
Engine
Spelinformatie
Setting
Tijd
Publicatie informatie
Ontwikkelaar Bethesda Softworks
Uitgever Bethesda Softworks
Uitgavedatum 2003

The Elder Scrolls Travels: Stormhold is een RPG in de stijl van de andere The Elder Scrolls-spellen uit 2003 exclusief ontwikkeld voor gsms uitgerust met Java. Het is één van de vier mobiele spellen dat geplubliceerd werd door Bethesda Softworks.

VerhaallijnEdit

Quotebg.png
"Het ongeluk heeft je in de gevangenis van Stormhold doen belanden, wat geleid wordt door de gereputeerde krankzinnige Quintus Varus. De opzichters zetten je aan het werk, en het is duidelijk dat er niet verwacht wordt dat je het lang zal overleven. Je moet de weinigen vinden die je kunnen helpen, en de uitdagingen van Stormhold trotseren totdat je sterk genoeg bent om de kwaadaardige bestuurder te verslaan. De opzichters zetten je aan het werk, en het is duidelijk dat er niet verwacht wordt dat je het lang zal overleven. De gevangenen fluisteren over opzichters en andere gevangenen die gek geworden zijn en die nu pogen werkers te doden die de Stormhold ruïnes aan het vrijmaken zijn. Je hebt nu een wapen, tot bij je gesmokkeld door vrienden, en ruïnes op te vrijwaren."
―Intro van Stormhold

KlassenEdit

  • Spreukzwaard (alleen voor Nokia 3650)
  • Vogelvrije
  • Barbaar
  • Strijdmagiër
  • Ridder

SpeelstijlEdit

Around Wikia's network

Random Wiki