Wikia

In The Elder Scrolls Online worden vaardigheden ingeruild voor Bekwaamheden (Engels: Abilities). Dit zijn klasse-specifieke acties die uitgevoerd kunnen worden tijdens de strijd. Nieuwe Bekwaamheden worden geleerd en vrij gespeeld door een niveau te stijgen. Bekwaamheden kunnen gecombineerd worden om de berokkende schade te accumuleren. Bijvoorbeeld, een Tovenaar vermogen kan Synergie gebruiken en, indien gebruikt in samenwerking met de Drakenridder bekwaamheid Kanaal, kan een sterkere aanval uitgevoerd worden. Synergies combineren bekwaamheden van personages van verschillende klassen om ze sterker te maken.

Bekwaamheden kunnen ook getransformeerd worden, met voldoende vaardigheidsvoortgang, en het gebruik van een vaardigheidspunt. Op het moment kunnen bekwaamheden slechts één transformatiekeuze ondergaan. Een voorbeeld van een Transformatiekeuze is Overhaaste Ceremonie. Passieve bekwaamheden kunnen niet getransformeerd worden, maar meer dan één vaardigheidspunt kan hierin geïnvesteerd worden, wat de effectiviteit van de passieve bekwaamheid zal versterken.

Er zijn verschillende altaren doorheen Tamriël die de Vestige toestaan hun bekwaamheden opnieuw te zetten, voor een kleine prijs.

De bekwaamheden hieronder vermeld zijn deze waarvan op het moment bevestigd is dat ze in het spel verschijnen. Zenimax is echter van plan nog meer vaardigheidslijnen na de uitgave, die alleen gevonden kunnen worden door met de omgeving in contact te treden.

Klasse bekwaamhedenEdit

Drakenridder vaardighedentabel
Vurige Vlam
(Engels: Ardent Flame)
Draconische Kracht
(Engels: Draconic Power)
Aarden Hart
(Engels: Earthen Heart)
Uiterste vermogens
Actieve vermogens
Passieve vermogens
Nachtzwaard vaardighedentabel
Uiterste vermogens
Actieve vermogens
Passieve vermogens
Tovenaar vaardighedentabel
Uiterste vermogens
Actieve vermogens
Passieve vermogens
Tempelier vaardighedentabel
Uiterste vermogens
Actieve vermogens
Passieve vermogens

Factie bekwaamhedenEdit

Wereld bekwaamhedenEdit

Raciale bekwaamhedenEdit

Wapen bekwaamhedenEdit

Uitrusting bekwaamhedenEdit

Ambacht bekwaamhedenEdit

Alliantie oorlog bekwaamhedenEdit

Verwijderde bekwaamhedenEdit

Lijst van bekwaamhedenEdit

SynergiesEdit

Around Wikia's network

Random Wiki